Sunday 24 April 2016

Üvegház projekt 3

Gondoltam konzisztens leszek, ha a terményekről van szó, akkor megmaradok az üvegház címnél.

A jelenlegi állás (04.24) szerint az üvegházban ezek vannak):
Törpe paradicsom:

Bazsalikom: 

Jammy paprika: 

Csalós borsó:

Vegyesfelvágott: 


Csalós saláta: 

Paradicsom: 

Szóval vettem borsó és saláta palántákat mert még tegnap is havazott este illetve ma reggelre is fagyott volt minden. A Vegyesfelvágott tartalmaz tv paprikát, kaliforniai paprikát, chilit és paradicsomot. De sikerült úgy összevissza mozgatni őket hogy halvány tippem sincs, melyik melyik. 

Jammy paprika meg azért van már nagy cserépben, mert sikeresen leejtettem az egész tálcát, bele egy vödör vízbe. Bátran levonhatom a következtetést, hogy itt még egy üvegházban sincsen elég meleg a termesztéshez, vagy minden mag szar volt. A törpeparadicsom meg frissen szedett volt egy paradicsomból, amit itt vettünk. A héten szét is kell szedni őket... 

A kért is alakul (lol):

A fagy ellenére kikelt 5 borsó (a 20-ból):

Ez a kis hangyaf*sz a répa: 

Málna: 

Fokhagyma, az egyetlen ami láthatóan él és virul: 

Örökölt Rebarbara: 

Áfonya: 

Talán fekete ribizli: 


Talán egres: 


Hát ennyi, ezt újra kell majd gondolom jövőre,  azaz még idén. Bent kell elkezdenem az ültetést...

1 comment :

  1. Én a kis fóliámban úgy oldottam meg az itteni fagyveszélyt, hogy éjszakára betettem kb 10 liternyi forró vizet. Ezzel mindig kihúzta a hőmérséklet fagypont fölött. Mivel neked nagyobb az üvegházad egy szép feketére festett hordót tudok javasolni, ami nappal eléggé fel tud melegedni.

    ReplyDelete