Saturday 27 February 2016

Winter bugs

Winter bugs, így nevezte a doki azt amivel küzdünk. Jamy második hete nem száz százalékos, de legalább sokkal jobban van mint egy hete. Mikor kérdeztük, hogy akkor ez fertőző? A válasz, ó igen. Akkor maradjunk bent, távol más gyerektől? Dehogy, ez a vírus kint van, ezen átesik mindenki.

Számomra nagyon megterhelő időszak (volt?) ez. A betegség első napjaiban egy falatot se evett, talán egy korty ha lement. Szopizott megállás nélkül, óránként, éjjel és nappal. Semmi más nem ment le. Emellett volt az orrdugulás, de olyan, hogy orrszivás után is azonnal szörcsögött. Emiatt amikor épp el tudott aludni horkolt. De nagyon. Én nem tudtam aludni mellette. Volt hogy saját magát is ébresztette. Kb 4 vagy 5 nap volt amikor csak anyatejet fogadott el, emellett ment a hasa (amolyan hátközépig fel),  doki szerint a torka is piros volt és taknyos volt. Hála az égnek mindezek mellett a kedve viszonylag jó maradt.


Az első héten bent maradtunk, már csak amiatt is, hogy hasmenést kezelni akárhol nem annyira kényelmes. Arról nem beszélve, hogy sokszor óránkénti szopi volt csak, de volt, hogy 40 percig tartott egy. Így könnyebb volt, kanapén, néha egész nap pizsiben. Arról nem is beszélve, hogy Tücsi műtétje is mostanra esett... (erről készül másik poszt).

A második hétre már 'csak' a takonykór maradt de az étvágya egyre növekvő volt. Volt 2 éjszaka amikor csak kétszer ébredt és én úgy éreztem, meg tudom váltani a világot. Na ez azóta se történt, de reményt adott, hogy egyszer csak lesz olyan is. Most fogzik, megint vagy még mindig. Kezei a szájában, ömlik a nyál.. Már csak az utolsó 4 fog van hátra, de azok még csak nem is dudorodnak... De kimozdultunk. Voltunk zene órán, játszótéren, kertben sokat.





Egyre jobban lett kismanó, amikor elkapta Tim. Puff neki, legalább Tim tud beszélni mi a baj.
Úgy néz ki, hogy végre túl vagyunk a bajokon. Jammy és Tim jobban vannak, mind a ketten esznek. Én meg rájöttem, hogy kissárkány lettem a két hét alatt, így újra elolvasom a fogadalmam, de ezúttal nem csak Jammy miatt.


Nem egyszerű jó anyának lenni, jó feleségnek lenni, jó önmagamnak lenni. Ezeket együtt, egyszerre meg pláne. Így megpróbálom a jót leredukálni a 'fair enough' szintre.
Így is szuper szerencsés vagyok Jammyvel és Timmel. Ennyi kijár nekik.

No comments :

Post a Comment