Thursday 22 October 2015

Szerda

Picit szitált az eső, de el kellett menni a bankba, hogy elutalhassuk az utolsó vételár részletet (yihaaaaa).

Mire végeztünk elállt az eső, így megpróbáltuk felfedezni, hogy hol lehet játszoház Garstangben. Egyszer csak észrevettük, hogy az egyik helyen gyerekek rohangálnak így bekopogtunk.


Kiderült, hogy itt, csak szerdánként ugyan, egy totyogó klub van éppen folyamatban és £1 a belépő. De mivel mi nem lennénk rendszeresen ott így ez most ingyen van és pont elkészült a kávé meg a tea, fáradjunk be. Még a kávé és a tea is ingyenes. A jó szerencsét meglovagolva, cipőt le és irány a játékok. Kellett ez a gőz kieresztés Jammynek és annyira hálás voltam a lehetőségért, hogy a becsületkasszába bedobáltam a belépőt és az italok árát.


Jammy megint begyűjtött pár "awwww how cute" sóhajt, amire a szokásos csíkszem vigyorral válaszolt. Nem hitték el, hogy még nincs 15 hónapos, mert magasabb volt mint az egyik 2,5 éves... De nem mentem bele a minden gyerek más történetbe. Jah és a cukkerboraóm megpróbált megölelni egy kissé idegesebb természetű gyereket (talán, hogy lenyugtassa?) aki ezen elsírta magát. Egy szó, mint száz, jó volt. 


Az egyetlen zavaró dolog az volt, hogy mindenhol 'Jesus loves you ' plakátok lógtak. Nem is értettük sokáig, míg ki nem derült, hogy a szoba másik kijárata egy templom belsejébe vitt. 

Ja és nekem is sikerélmény, én vezettem haza!

No comments :

Post a Comment